من و تو …

من و تو …

بعضی حرفها هست که تو دلت جمع میشـــــه جمع میشـــــه جمع میشـــــه وقتی همه رو باهم میگی جنگـــــ میشــــــــــه...

نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت14:21---12 آبان 1394
B MANAM SAR BEZAN
http://nolife-nolove.loxblog.com


M
ساعت18:41---29 مهر 1394
سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم
کــ ــه دیــدم مترسکـــــ
بـه کــلاغ میــ ــگویــد:
هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن
فقـــط تنهــام نــذار

وبلاگتون خیلی قشنگه


M
ساعت18:39---29 مهر 1394

گفتیم با کی ؟؟
گفتند با تیم دنیا
تا خواستیم بپرسیم بازی چی ؟
سوت آغاز بازی رو زدن . فقط فهمیدیم خدا تو تیم ماست
بازی شروع شد و دنیا پشت سر هم به ما گل میزد
ولی نمیدونم چرا هر وقت به نتیجه نگاه میکردم امتیاز ها برابر بود
تو همین فکر بودم که خدا زد پشتم و خندید و گفت :
نگران نباش تو وقت اضافه میبریم حالا بازی کن
گفتم آخه چطوری ؟؟؟
بازم خندید و گفت : خیلی ساده . فقط پاس بده به من ، باقیش بامن


T.T.M1380
ساعت16:32---29 مهر 1394
عشق
مرا وجود مرا شکفت
همچون گلی که
نام تو از ان
روییید
UpaaaaaaM


آرامش
ساعت14:32---9 تير 1394
سکوتـــــــــــــ …
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین اعتراض دل من استـــــــــ ـ
به تو …
سکوت را دوستـــــــــ دارم
به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ …..

آپم


آرامش
ساعت21:32---8 تير 1394
ﻧﯿﺴﺘﯽ

و ﻧﻤﯽ

داﻧﯽ ﮐﻪ

ﺷﺒﻬﺎﯾﻢ

روزﻫﺎ ﻃﻮل ﻣﯽ ﮐﺸﺪ …


✗ʊяṧe℃☈
ساعت12:01---5 تير 1394
مرسی ک ب وبم سر بزن باز هم منتظر حضورت هستم
موفق باشی یاعلی


✗ʊяṧe℃☈
ساعت12:00---5 تير 1394
ﺑﻌﻀﻰ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻫﺎ...

ﻧﻪ ﻋﺎﺩﺗﺴﺖ ...
ﻧﻪ ﻋﺸﻘﺴﺖ ...
ﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ...
ﭼﻴﺰﻯ ﻓﺮﺍﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻫﺎﺳﺖ ...
و خوب میدانی که...
ﻧﻪ ﺗﻮ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﻭ ﻣﻰ ﻣﺎﻧﻰ ......
ﻧﻪ ﺍﻭ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﻮ ......
ولی...
ﻫﺮ ﺩﻭ ﺑﻰ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﺘﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﻤﺎﻧﻴﺪ ......
ﻭ ﺍین
" ﺩﺭﺩ " ﻧﺎﻙ ﺗﺮﻳﻦ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻯ ﺩﻧﻴﺂﺳﺖ .


آرامش
ساعت18:41---3 تير 1394
ممنون از این که بم سر زدی لینکت کردم خواستی منو بلینک

آرامش
ساعت11:41---3 تير 1394
ﮬﻤﯿﺸﮧ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﺯﺩ به ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻭ ﮔﻔﺖ:

تنها امده ام ، تنها میروم

ﯾﮏ ﻭﻗﺘﺎﺋﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﺣﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﯾﺎ ﺩﻗﯿﻘﮧ ﺍﯼ ﮐﻢ ﻣﯿﺎﻭﺭﯼ!

ﺩﻝ ﻭﺍﻣﺎﻧﺪﮦﺍﺕ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﮬﺪ ﮐﮧ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﮧ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ….

خوشحال میشم بم سر بزنی


shayan
ساعت18:59---2 تير 1394
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی و نظر بدی
اگ دوستداشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم نظر یادت نره
http://sh09216703382.loxblog.com/
خوشحال میشم به چت رومم بیای درجه هم میدم
http://www.arestarchat.ir


faezeh
ساعت16:10---31 خرداد 1394
عزیزم وبت خیلی نازه.خوشحال میشم به منم سربزنی.

saraa
ساعت13:41---9 خرداد 1394
گاهی

دلم میخواهد دمپایی هایم راجابه جا بپوشم

تا ببینم ایا هنوز کسی هست که حواسش به من باشد


ممنونم از حضورت عزیزم


زهرا
ساعت13:31---9 خرداد 1394
لایک

رزا جونــــــــی
ساعت11:42---9 خرداد 1394
ﺟﺎﻥِ ﻣﻦ، ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ
ﺭﻭﻧﻖِ ﻋﻤﺮِ ﺟﻬﺎﻥ ، ﭼﻨﺪ ﺻﺒﺎﺣﯽ ﮔﺬﺭﺍﺳﺖ .
ﻗﺼﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﺎ ....
ﺑﺮﮔﯽ ﺍﺯ ﺩﻓﺘﺮ ﺍﻓﺴﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺭﺍﺯ ﺑﻘﺎﺳﺖ .
ﺩﻝ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ ....
ﮔﻞ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﺩ ....
ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﻍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﻧﮓ ﺧﺰﺍﻥ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ....
ﻫﻤﻪ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ؛
ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮﭺ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻠﭽﻠﻪ ﻫﺎﺳﺖ ....
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ...
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ .!



masumeh
ساعت11:05---9 خرداد 1394
سلام ممنون از حضورت.
وب خوبی دارین


masumeh
ساعت11:03---9 خرداد 1394
★بدون حضورخدا جایے نرو
بہ خیالت کہ بہ آبادی میرسے؟؟؟
نہ رفيق!
چراغے کہ درسیاهے میدرخشد چــــــشـــــم گــــــــــرگـــــ است ★


tmar
ساعت18:32---8 خرداد 1394
وبت حرف نع ره دایی

تـ‗_‗ـنها
ساعت12:30---6 خرداد 1394
سلام
خیلی ممنونم از نظراتون خیلی زیبا هست من لینگتون کردم شما هم منو لینگ کنید با تشکر دوست خوبم


تـ‗_‗ـنها
ساعت12:24---6 خرداد 1394
بــرای هـــــــــــــــــرکه ســنگ تمــــــــــــــــام گــذاشتم...

با هــمـــــــــــــــــــان سنــگ سنگــســــــــــــــــارم کرد!!!


تـ‗_‗ـنها
ساعت12:23---6 خرداد 1394
"وفا" یعنی اینکه بعد از رفتنت حتی نگذاشتم کسی بفهمدکه مرا دور زدی...

تـ‗_‗ـنها
ساعت12:22---6 خرداد 1394
دنیا را برای خودت بنویس!
نه به خطی که قشنگ باشد،به خط خودت بنویس چون دنیا برای توست.
نه تو برای دنیا.........


تـ‗_‗ـنها
ساعت12:22---6 خرداد 1394
قلبی خاکی داشتم.. ادما.. خیسش کردند.. گل شد.. بازی کردند.. خشک شد.. خسته شدند.. زدندشکستند.. خاک شد.. پاروش گذاشتند.. ردشدند...!!


تـ‗_‗ـنها
ساعت12:19---6 خرداد 1394
حال من خوب خوب....
روزگارم قشنگ.....
دنیا سفید سفید...
فقط...
برای یک بار هم که شده...
تغییری در تعریف خوب....قشنگ....سفید... در ذهنت تصور کن....
ان وفت میبینی...
من خراب خراب....
روزگارم...خسته خسته...
دنیام....تاریکه تاریکه...
فقط....
برای یک بارم شده....
به من نگاه کن و معنای جدید...لفظ جدید داشته باش...
همین....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب:, ] [ 10:41 ] [ عاشق ] [ ]